Med min vanliga tur..

.. när jag reser. Egentligen skulle jag ha befinnt mig på en buss påväg till Wendelsberg. Men som sagt med min vanliga tur så kunde inte planet lyfta för att en slang till tanksaken hade gått sönder. Så nu har jag blivigt ombokad till 12.55. Jag som hade tänkt ringa imorse och säga att jag var sjuk, varför i hela fridens dar gjorde jag det inte? Jag har varigt vaken sen halv fem och det var inte roligt när jag vände mig och såg att Linus sovde som en prins, haha. Jag hoppas verkligen att kursen är bra och lärorik annars vet jag inte vad jag gör!

Jag längtar så tills jag får semester. Att kunna göra vad jag vill utan att bli störd av jobbet och av att det ringer hela tiden. Men framför allt att slippa min kärring till chef. Fyfan så jävla skönt. Sen blir det söka nytt jobb till vintern. Fast jag skulle vilja fara till Norge och jobba, Thea och Anders ska dit, så jag hoppas att jag får haka på. Annars får det bli att dra med sig någon kompis och jobba häcken av sig för att sedan fara till långa stränder och njuta av livet bokstavligen talat.

I sommar blir det iaf;
* Sola
* Bada
* Roadtripp
* Fest
* Fara runt och hälsa på folk.
* Turkiet
* Osvosv.


Jag längtar hur mycket som helst. Fatta skönt att bara få koppla av till tusen och bara njuta av livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0