Kepp on dreaming

Sliten hjälte! Trots feber och en förkyldning som heter duga så jobbade jag hela helgen. Inget kunde stoppa mig, eller jag menar, inget kan stoppa mig (; . Men trots sjukdom så gick lägret hur bra som helst. Finns inget bättre än att se glädjen bland ungdommarna! Igår när jag kom hem så kom Mia förbi ett tag, det var mys, vi planerade lite för Turkiet. Sen kom jocke och linus, det var också mys och jag blev deras masör för kvällen.

Idag vaknade jag klockan 14.00. Hur det gick till är en stor fråga, men skönt vare verkligen. Har inte sovigt ut på hur länge som helst! Så jag förtjänade det verkligen! Jag ska göra mig i ordning nu och sen dra till Jocke ett tag och sen ska jag jobba i ca två timmar. Sen drar jag nog och är med Jocke och Linus. Vi får se vad som händer.

Jag och Tina ska bli nunner. Iaf försöka. Vi är less på killar och allt som har med dom att göra. Dom bästa är upptagna eller så är dom svin. Thats life? Nä, fyfan vad less jag är.

Om du lämnade mig nu.

image138
Kepp on dreaming ...
.. allt kommer bli bra

Kommentarer
Postat av: Fellan

Härligt med sån lång sovmorgon ;)

2008-05-19 @ 15:11:47
URL: http://felllan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0