En ny människa?

Jag har nog blivigt tokig. Funderar på ta ut mina percingar och klippa den firsyr jag har velat ha hur länge som helst. Men jag vet inte, percingarna är endå jag till tusen. Isf blir de nog bara att ta ut den i läppen och ha kvar den i tungan ett tag? Sen frisyren jag vill ha (som finns i tidigare blogginlägg) är rätt så kort, men den är så sjukt snygg! VI får se, ska prata med min frisör. Och jag som skulle spara ut håret? Haha, ärch, jag älskar att klippa mig. Sen vill jag färga  håret rött igen, jag trivs så himla bra i det! Nackdelen är att man måste färga om det hela tiden, det suger. Ska man vara fin får man lida pin? Och om jag endå ska bli en ny människa så blir det träning direkt jag blivigt frisk och känner mig piggare!

Nu sitter jag med feber till och från och huvedet känns som bly. Är hemma från jobbet idag, men intkräktar imorn igen. Jag har just gjort lite teori och ska väl snart fortsätta med det, jag måste plugga i sinne! Och ni som känner mig vet att jag hatar det mest av allt! Men jag kommer nog att förstå lite mer sen, när pappa har hjälpt mig med det jag tycker är svårt. Åh, jag är så himla nervös. Jag vet serjöst inte vad jag gör om jag kuggar. Jag kommer gråta i sinne och spärra in mig känns det som. Näfyfan, nu ska jag klara det här. Håll tummarna för mig! Och om jag skulle kugga, peppa mig i sinne!

Det är helt sjukt hur trött jag är nu för tiden. Jag kan somna vid 01.00, och sen stiga upp 13.00. Endå är jag lika trött. Antligen är det att jag sover för mycket eller så är det för att jag inte äter bra. Dags att börja med rutiner igen. Gäller bara att orka! Jag måste, jag vill och för mitt eget bästa!

Nu ska jag försöka fixa något att äta sen ducha och plugga teori.

None

Säg inte att du är precis som alla andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0