Ena jobbhelgen är över.

Jobbhelgen är över. Det har varigt helt okej, trots allt. Har  iaf nyss duchat och fixat lite tvätt. Nu väntar jag på att Erik ska komma förbi och chilla med mig. Det blir fett nice! Jag sitter och nöter Lars Winnerbäck nu, om och om igen, hans texter är kärlek. kärlek.

Veckan är fullspäckad, och det känns hur tungt som helst!
Imorgon jobbar jag till nio, sen hem och packa.
Tisdag-torsdag är jag på kurs i gbg,
kmr hem torsdag kväll och sen blir det att packa om,
fredag-söndag är jag i Tallin på kurs.

Jag vill bara kunna ringa och säga "hej, ska vi göra något"
utan att måsta kolla i almenackan om när jag kan klämma in att vara med någon.
Jag blir smått less!


Men för att inte vera allt för trist så slänger jag in en bild.
image133

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0