Allt går inte som man tänkt sig.

Mötet idag gick inte som jag hade tänkt, men jag hoppas att det blir bättre nu. För det är lite jobbigt att gå till jobbet med inte en droppe arbetsglädje. Ska försöka göra mitt bästa, för det är ju inte bara henne det är fel på, det är jag också som har gjort fel. Man är alltid två om saken. Men det blir nog bättre snart och det är ju som sagt semester snart! =) Jag har sju veckor, inte dåligt säger jag bara! Jag ska njuta som aldrig förr och sola i sinne ska jag göra också! Ska bli brunare än Robin i sommar, så äre bara (;

Ska snart börja bege mig till teatern och sen efter den ska jag vara med Mia,
vi ska se Bonde söker fru och dippa grönsaker, mums till det.

Jag saknar samanhållningen så otroligt mycket, helt sjukt.
Vad hände med att vi alltid gjorde saker?
Varför är det inte som förut?
Åh, himla dåligt. Kom tillbaka och stanna!
Ni är så otroligt bra och jag tycker om er till tusen.
Det hoppas jag verkligen att ni vet!

Dags att förändra saker till det bättre.



image141





















Vill klippa mig så till höger! Vad säger ni?

Kommentarer
Postat av: Kim

Do it babe ;)

2008-05-21 @ 17:39:51
Postat av: anja

jag tycker du ska göra de :)

2008-05-22 @ 22:44:45
URL: http://anjaarthursson.blogg.se
Postat av: juliette

do it ~__^

2008-05-28 @ 18:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0