Vars for solen?

Varför sitter jag här när jag borde äta frukost och fara till jobbet? Bra fråga, nästa? Vars försvann solen och dess värme? Jag vill ju bli brun och kunna vara ute och njuta. Fast iof är det bra att det inte är toppenväder idag för vi ska städa sgu-stugan idag med jobbet. fyfan så trist. Sen senare idag ska jag tvärt förbi körskolan för att göra sluttest eftersom man inte kunde glra den hemifrån =S sen ska jag hinna köpa present till Oskar och Tilda. Sen var ahundvakt och vara med Mia och hinna plugga. Vi får se hur jag ska hinna med allt.

I måndags lämnade jag in min telefon. Så nu har jag min gamla röda igen. Den suger och jag vill ha tillbaka min! Men de skulle ta tre till fyra veckor innan den kommer tillbaka... bara det inte tar 2½ månad som sist så är jag nöjd. Åh.

Nä, nu måste jag rusa. Ni vet vars ni når mig! CHING!

Älskar er! Thea och Melvin Lundgren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0