Vars är sommaren?

Vilket skämt! Väckarn ringde klockan 7, jag somnade om och vaknade för tjugo minuter sedan. Det är bara att konstatera att jag inte kan gå upp tidigt när jag vet att jag kan börja när jag vill, det är tragiskt. Men rätt så skönt att kunna sova länge, dessutom har jag inte mycket att göra på jobbet nu. Imorn ska vi städa sgu-stugan. Jippi. Jag hatar att städa.

Jag gillar inte vädret som är nu. Regn och rusk. Vars försvann sommaren? Aftonbladet skrev ju att det skulle vara rekordvarmt Juni, Juli & Augusti. Men värmen kankse kommer snart, hoppas!


Jag hatar när man försöker fixa saker och sen skiter alla i det, fyfan.


Vad händer i helgen?!?!?!?
Hör av er, om ni vill hitta på ngt!



Nä, nu ska jag börja gå in till stan och vänta på att Tina ringer, sen jobbet tvärt. Vi ses.



Tina Pettersson.
Du är min ängel utan vingar.
Hur skulle jag klara mig utan dig?
Du ger mig styrka och glädje,
du är min sol i mitt mörker.
Du är min stjärna på min himel.
Tack för att du ställer upp i  vått och tårt,
du vet att jag gör samma sak för dig.
Våra skratt ska eka livet ut.
You are a star, and you'r the sky im on.


Kommentarer
Postat av: tina

Älskar dig gullunge! Verkligen TACK för att du står vid min sida, och inte minst att du står ut med mig ;)

PUSS <3

2008-06-10 @ 14:41:11
URL: http://tinape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0