Vilken kväll.

Tack alla som förgyllde midsommarafton! Det var hur trevligt som helst tills slutet när det typ var 35 pers. Det var inte lika kul och jag var inte den gladaste på jorden just då vill jag lova och inte resten av kvällskvisten. Men det var kul så länge det varade :) Jag och Jenny byggde iaf en midsommarstång, tyvär var det nästan ingen som ville dansa runt den, tråkmånsar! Men jag och Jenny sprang glatt runt den och hoppade små groderna små groderna är lustiga att se. Den bjuder vi på ;) kvällen led till sitt slut och jag och Jenny hade just lagt oss när någon började vissa. Min första tanke var " vad vill Ante och Jocke nu?" Jag öppnade fönstret och där satt en random kille och frågade vars alla var, jag förklarade för han att festen var slut, men killen forrtsatte att sitta där. Hahha, gud vad jag och Jenny skrattade åt han. Och sen måste jag ju tillägga ett sort TACK till dom fina presenterna jag fick :) Ni är så otroligt söta :) Det var bara en sak jag saknade under kvällen, Frida.

Igår var jag slut som bara den och det blev inte mycket gjort förutom att vara med andra folk som var rätt slitna. På kvällen var jag med Ante och Markus. Vi spelade DonkeyKong (ante var sämst;) )och sen såg vi film. Och sen spelade dom supermario, tyvär orkade jag inte hålla ögonen öppna, så jag somnade :]

Hur ska jag tolka det du säger?
Hur ska jag tolka det du gör?






1. Midsommarstången jag och jenny byggde.
2. Johan :)
3. carro
4.Jocke
5. Jennie och Jack.
6. Ante och jag.
7. Sillen, Linnea, Brum

mer bilder finns på ap:)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack själv för en jävlart KANON kväll ! :)

Hade så jäkla kul ;D

2008-06-22 @ 15:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0