Spyor och fastlåsta cyklar.

Hur ska man sammanfatta gårdagen? Det började med att vi, jag, jocke, linus, jenny, mia, sara, ante grillade hos mig, efter det kom det lite mer folk och steron spelades på hög nivå och rösterna höjdes. Det slutade med att jag torkade spyer och var irriterad. Sen for vi till Jocke. Där vart jag bara ännu mer irriterad. Jag hatar när folk inte förstår när dom ska sluta! Sen fick jag panik när jag insåg att jag inte hade fått igen nyckeln av Mia, så i panik ringde jag, men om tur hade hon lämnat den i dörren. (tur i oturen kankse.) Sen när jag kom hem fixade jag det sista från gården sen gick jag och la mig. Såå, sammanfattningen blir väl en spårad kväll?

Idag skulle jag gå till stan och hämta min cykel. Men som vanligt med min tur när det gäller cyklar så är det någon idiot som har låst fast min cykel i hans/hennes. Så nu får jag inte tag på min cykel. Folk har verkligen lite att göra. Idag vid halv sex tiden så kommer lite folk och vi ska bara grilla och chilla. Jag hoppas på en bra kväll.

.
.
.

"Min vän och jag berättar alla våra bekymmer för varandra.
Ofta är det inget vi kan göra för att reda ut dem.
Men vetskapen om att vi är där för varandra,
redo att lyssna,
det är all hjälp vi behöver"
Jag saknar dig så otroligt himla mycket!
.
.
.


Varför är det alltid såhär?
Jag blir så himla less.
Killar är svin.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0