Tidsfördriv.

10 favoriter:
Färg:
Svart/Rött.
Band: Har ingen favorit.
Film: Nycklen till frihet
Bok: Gömda
Sport:
Dans
Årstid: Sommar
Veckodag: Lördag
Glassmak:
Melon
Tid på dygnet: Eftermiddag och natt.

9 för tillfället:
Humör:
Glad
Smak: 
jordgubb
Bakgrund:
en bild på mig och malin
Nagellack: genomsinligt
Tid: 23.47
Omgivning:
Nystädad lägenhet

8 första:
Bästa vän:
Ida
Smeknamn:
Myran
Husdjur:
Hund
Piercing: Öron
Förälskelse: Emil
Musik: ?
Bil: NIssan

7 senaste:
Cigarett: 
Röker inte =D
Mat:  grillat
Dryck: yougurt
Biltur:
hem från stugan
Kyss: hahahhah ingen komentar;)
Spelad låt: Lars winnerbäck - om du lämnade mig nu
TV-program: kmr inte ihåg.

 6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner:
tyvär
Brutit mot lagen: jaooo
Blivit arresterad: nej
Badat naken: hha ja såklart
Varit med på TV: tänk för det har jag
Kysst någon du inte känner: japp

5 nej tack:
Kläder:
rosa
Mat: ärtsoppa
Musik: dödsmettal
Dryck: kaffe
Personlighetsdrag: dom som tror dom äger hela värden

4 saker:
Du gjorde igår kväll:
var i stugan med folk =)
Du kan höra just nu: vibrationerna från sms
Du inte kan leva utan:
vännerna
Du gör när du har tråkigt: dator, pratar i tel

3 personer:
Du kan berätta allt för:
tina malin frida
Du tycker om: familjen
Du inte gillar:
...

2 val:
Kaffe eller te:
inget =)
Vår eller höst: vår

1 önskan:
Att du inte är som jag tror.



GODNATT folket och tack för en trevlig kväll Kim & Mia =)

För min lillebror är sötast!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0