Stugan och 15days left.

Det har varigt skönt att bara varigt i stugan :) Det bärjade med att jag och Jessica gick till stranden för att bada Undra medans dom andra började med maten, Jocke trykte i sig en köttbit på 1kg och jag trodde han serjöst skulle spy. HAHHA! Efter maten så for alla pojkar på en fisketur så jag, jessica, malin & felicia spelade kubb. Alla spelade med alla och varje gång ngn var på mitt lag så förlorade vi. Antligen är jag oturen själv eller så är jag kass på kubb? Eller så är så som man brukar säga "Otur i spel, tur i kärlek" (jag väntar och ser (;  , hahah) Efter två timmar kom pojkarna tillbaka och alla började spela olika spel. Jag och Felicia spelade kotten mot Löva & Robin. Vi förlorade... men det var bara för att dom fuskade? ;P Sen fortsatte kvällen mot sitt slut och alla somnade. Vi kom till stan vid två och sen dess har jag duchat och betalat en räkning. Nu väntar jag på att tiden ska gå :)

Igår fick jag även veta att Frida kommer den 30Juni.
Jag längtar verkligen hur mycket som helst, ska bli så otroligt underbart!
Multi och rostade på mogonen, prata till sena nätter, kvällsdopp, glass osv osv.
 Älskar dig Frida. 15 days left.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0