Stora frågan är fortfarande varför?

Vaknade 13.30 idag av att mobilen ringde. Det var löva, han undrade om jag skulle följa med till deras suga ett tag. Självklart jag sa jag och steg upp. Trött som bara den. Vi for dit och var sociala. Sen till stan och åt, hämtade upp Jenny, for runt, runt, runt stan för att sedan stanna på Nordanå. Till min förvåning träffade jag Ida, det var trevligt att se henne eftersom jag inte har gjort det på hur länge som helst. Sen for jag med Ante, Jocke och Markus till Kåge, bytte bil & hämtade upp Linus i stan och for till Piteå. Sen kom vi tillbaka till stan igen och jag kom just hem innanför dörren. Kvällen har varigt bra och nu är det nog dags att sova för att iaf försöka vända tillbaka dygnet och att kunna göra vettiga saker imorgon?

.
.


Varför låter jag samma saker hända hela tiden?
Varför är jag så himla dålig på att säga ifrån?
Vars är mitt personliga värde? Helvettes jävla fan.


.
.
.

Jag vill  veta vad du tänker..
vad du känner..
och vad du vill...





Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack för ikväll och för att du finns gumman ! <3

2008-06-08 @ 03:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0