Nervös i sinne!!!!!!

Det är inte ofta jag är nervös, men nu sitter jag typ och sakakar av nervositet. Jag har vaknat flera gånger inatt och jag har drömt om provet. Jag drömde att jag klarade det, men sen gällde inte det så då var man tvungen göra om det, jättehemskt och jobbig dröm. Som sagt har jag teoriprovet snart och jag skulle helst vilja skjuta mig nu. Är så himla nervös. Klarar jag det inte nu vet jag inte vad jag gör. Jag gjorde iaf nyss rep, två rep faser och fick 65 & 64p, så de är ju bra. Jag hoppas att det går vägen nu! Jag har endå chans att klara det nu, mycket ber än förra gången! Ska bara ta det lungt, inte stressa och andas.

Nu ska jag fixa miglite, försöka sluta skaka, äta något och göra en fas till tror jag. Sen ska jag gemig iväg till sanningens ögonblick. Ni lär ju märka sen om jag är värdens lyckligatse eller olykligaste människa.

None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0