Nära skjuter ingen hare.

Som sagt var jag 1p från att bli godkänd på teorin idag. Det känndes surt, väldigt surt. Men jag hoppas att jag får göra det snart igen, för nu har jag ju som allt inpluggat iaf. Bara ta tjuren i hornen igen. Jag ska klara det om det nu är det sista jag gör, åh.

Jag kunde inte hålla mig, jag bokade klipp och färgtid idag. Nästa torsdag. Och jag kan aldrig bestämma mig för om jag ska klippa den där frisyren eller om det ska bli något annat. Ska prata med min frisör om frisyr och färg, om vad hon tycker. Hon är bäst och jag blir alltid nöjd!

Funderar på att sluta för idag. Ska snart möta Linnea, Brum, Linus & Jocke på frasses :) Sen får vi se vad det blir. Måste iaf diska när jag kommer hem i sinne, haha. Frivillig? Ikväll får vi se vad som händer. Hör av er!


puss

Kommentarer
Postat av: frida

jag saknar dig jättemycket, mican

2008-06-03 @ 17:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0