Midsommarafton.

Jag kom nyss inanför dörren, har varigt i Bonstan med mormor, lillebror, Håkan, Rolf och Gerd. Vi dansade små grodorna och massa andra låtar runt midsommarstången, det var mys. Har även hunnit äta mormors midsommartårta, klassiker! Nu ska jag snart hoppa in i duchen och sen börja fixa mig och lägenheten, haha. Folket kommer till mig vid 18.00. Då blir det att grilla, leka, osv. Jag hoppas på en toppen kväll! Och föreseten så sa dom på vädret att det skulle spricka upp mot kvällen, så de hoppas jag starkt på! Så glad midsommar på er! Jag ska försöka bygga en midsommarstång ikväll och sen ska jag få alla att dansa runt den ;)  Vi ses ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0