Med leende på läpparna.

VIlken kanon dag om man bortser från vädret. Jag for till stan och mötte Malin vid 11 =) Jag köpte tröjan jag har kollat på hur länge som helst, extra plus var att den var på rea! Sen köpte jag en ny mp3 och tre filmer. Vid halv två tiden kom Mia och var med oss :) Sen handlade vi mat på Ica, Mia for med bussen hem och jag och Malin for till mig och rensade min garderob och sedan lagade vi kycklingsallad, den vart mums! Sen har vi sett två filmer, "SÖK" & "SÖKARNA" Sen for Malin hem för hon ska jobba imorgon. Nu sitter jag här och väntar på att klockan ska gå, så att min söta Sandra ska komma hit :) Vi ska ut och , sen ska vi mysa och snacka skit, lär inte bli mycket sömn inatt, haha =)

Idag började även semestern. 6 veckor har jag. Det känns underbart bra och skönt. Ska försöka hinna med så mycket som möjligt på denna tid. Det är stadsfesten, pdol, luleåkalaset, förhoppningsvis gbg och sen kommer Frida på en vecka. Jag längtar i sinne och jag hoppas sommaren 08 kommer att slå alla rekord.

Jag
tror
jag
kankse
håller

att
falla
 för
dig.


Jag     ska     möta     livet     med     ett     leende     på     läpparna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0