Många järn i elden!

Många järn i elden idag vill jag lova! Det började med att jag for till mamma igår kväll, för jag var nämligen barnvakt idag på morron sen for vi till Melvins skolavslutning. HERREGUD vad tiden går snappt!? Han var ju nyss född? Sen fikade vi sedan blev det in till stan för att kolla på Sandras och Fridas skolavslutning. Sen vart det att jobba ett tag och sedan gick jag med Carro på stan.... vi shoppade... jag vet, fyskäms på mig! När vi kom hem till mig bestämde vi att jag har köpförbud tills efter jag har varigt i turkiet. (lycka till mican!!!!) Sen ikväll har jag varigt med Erik och Felicia. Vi for och hyrde film och köpte kanske värdens godaste glass!! När vi var påväg hem till mig igen så träffade vi Linnea, Linus, Jocke osv, det var nice att se dom ett tag ! Tack alla för en trevlig dag och kväll =) Ni är guld.

Jag funderar på om jag ska gå och lägga mig och gå upp tidigare imorn för att städa? Det blir nog så, känndes tungt att börja städa nu och sen så kan man ju inte börja damsuga och sånt. Ärch, jag tar det imorn (;

Imorgon blir det stugan med; Löva, Kim, Malin, Jocke, Linus, Johan, Jessica, Erik och Felicia. Det ska bli trevligt och härligt att bara vara med vänner. Myspys på hög nivå. Hoppas ni andra får en toppen helg!

Åh, varför är jag inte så pepp inför midsommar :S !?!? Tur att jag har Carro som kan peppa mig! Det känns bra. Hon är great på alla sätt och vis.


Jag saknar dig så det gör ont, Jossefine.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0