Leva livet.

Jag har spenderat dagen med Sandra, gårkvällen också. Det var mys! Vi gick först en promenad i regnet och sedan pratade vi hur länge som helst och sen vart det sova. Vi steg upp vid 12.30 och åt kyklingsallad och sedan for Sandra vid 15.00, då kom Johan tvärt förbi. Nu sitter jag och väntar på min pappa, för jag ska övningsköra. Sen var det tänkt att jag skulle vara med Mia, men de blev inte och Tina skulle komma förbi, men det blev inte eller. Vad ska jag göra ikväll? Får damp, vill göra något till tusen. Har ni en ledig tid för mig så kan ni ju höra av er! :)

Jag har även lagt in massa musik på min nya mp3 och sen har jag fått igen min mobil, så nu kan jag prata med folk utan att skrika. Sen  har jag även blivigt förkyld också, det suger. Jag som trodde jag skulle klara mig, men icket. Det suger!

Imorn ska jag träffa Mia. Vi ska betala utlandsresan och sen bara chilla. Det är prat om Paris nu också, hennes moster har typ hus där så vi får fara dit och hälsa på om vi vill, underbart. Så jag hoppas det blir till vintern, klagar inte. Jag vill fara överallt,  helst nu. Jag hoppas verkligen det blir Götet i sommar, annars vet jag inte vad jag gör =( Jag vill på Liseberg, shoppa och bara leva livet.



Kommentarer
Postat av: Jenny

GBG ! Vi måste ! :)

2008-06-25 @ 13:46:33
URL: http://jennyhoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0