Lets try one more time.

Jag har spenderat gårdagen och denna dag med Tina & Malin. Helt toppenbra har det varigt. Vi har sett film, pratat, skrattat , lagat mat osv :) Fast det var dock lite läskigt när jag och Tina skulle gå och lägga oss igår, vi började prata om massa spöksaker och det bara rann tårar från mig för att jag var så himla rädd, haha. Livet är inte lätt när man är liten.

Imorgon ska jag försöka vara på jobbet tidigt för en gångs skull, ska göra bort lite arbete sen ska jag träffa Tina :) På kvällen ska jag plugga teori och sen förhoppningsvis hinna vara med Carro! :) Jag hoppas, var så längesen jag var med henne.
.
.
.
.
Sagt det förut och säger det igen.
Jag ska försöka igen, jag vill och jag kan.
Det gäller bara att jag ger mig fan på det nu också.
Jag ska klara det. Jag måste bara få tillbaka min envishet!



Jag vill vara kär.

Varför kan kärleken inte bara stå utanför dörren?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0