Jalla, Jalla.

Hejochhå, fullt shå. Steg upp och städade lägenheten. Nu ser den lite mer mänsklig ut, haha. Sen har jag duchat och fixat mig. Nu väntar jag bara på att tiden ska så att vi; Jag, Robin, Malin, Kim, Löva, Jocke, Linus, Jessica, Johan, Erik & Felicia kan fara till stugan. Det ska bli mys att bara vara med vänner och ta det lungt! Spela kubb, bada, sola osv. Jag njuter. Hoppas ni andra får en trevlig helg. För det ska jag ha! Föresten så har jag ny frills nu, jag är nöjd! Lite åt det rockiga stuket igen, Yeah!

ÅHH, snart semester! Längtar i sinne vill jag lova!


Det kankse är som alla säger?
Fast vi ser det inte själva,
för att vi har byggt upp ett skal?





































JAG SAKNAR DIG ÄLSKLING! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0