Jag njuuuuuter.

Sommaren är här! Jag njuter i sinne! Har varigt ledig idag, är ledig imorn och på fredag. Idag var jag först med Nylle. Vi gick och köpte glass på ajnas. Värdens godaste! Sen kom Rickard, Man & Frida. Så vi följde med dom till kajen och pojkarna hoppade i älven. Själv låg jag och steeekte i sinne. Sen for alla och då kom Mia. Vi for till Jocke och var med han och Ante :) Sen kom Kim, Löva och Johan :) Nu sitter jag hemma och inser att det kanske inte var så klyftigt att steka hela dagen idag. Det svider lite lätt, måste smörja in mig i sinne imorn!

Imorgon ska jag vara med min mamma på dagen, jag vet inte än  vad vi ska göra men det lär ju märkas. Sola antar jag eftersom det ska vara jättevarmt imorgon :) !!!! Sen ska jag och några andra grilla hemma hos mig och sedan ut och vara med alla lyckliga studenter. Jag hoppas på en toppen kväll.

Föresten så tror jag att det blir den där frillan nästa tordag. Jag är iaf 95% säker!

Tack för en bra kväll allihopa!! Nu ska jag fixa lite småsaker sen typ försöka sova lite.




Kommentarer
Postat av: sandra

hela ;) vad hände med att vi skulle styre en trea igår :(? Hoppas du hade kul iaf=)

2008-06-06 @ 13:26:24
URL: http://brum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0