Idag är jag lycklig!

1. Jag klarade teoriprovet idag! Fick 57p. Kankse inte överdrivet bra, men helt klart godkändt. Så himla skön känsla vill jag lova. Har varigt lycklig hela dagen! Tack alla som har grattat mig! :) Nu ska jag elda upp boken så jag slipper se den mer!

2. Jag har shoppat. Jag vet, jag ska inte. Men tyckte att jag förtjänade det idag när jag hade varigt så duktig! ;) Vart ett par skor, en tshirt och en skjorta. Jag är nöjd. Måste rensa garderoben snart igen ;) hahha.

3
. Varigt med Josse, Brum & Jenny idag.

4. Ska vara med Mia ikväll :)

5.
Jag har klippt mig och jag är nöjd.

Helt klart, toppen dag idag!


(min dålda tallang? ;) )

Kommentarer
Postat av: sandraa

du är love=D

2008-06-13 @ 15:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0