Ännu en toppen dag.

Ännu en dag med toppenväder! Jag njuuuter! Bränt mig lite, men tahts life. Har spenderat hela dagen med Mamma. Först for vi och köpte lite planter och sen köpte vi lunch och åt med mormor. Det var mys. Jag har just fixat mig inför ikväll. Vi skulle ha börjat grilla halvfem, men pojkarna är sena. Dom sa att dom skulle komma snart, så jag hoppas de. För jag är hungriiiiig!

Tänk att det var ett år sen man tog studenten, helt sjukt vad tiden går fort :S. Känns som om de var igår, fick lite nostalgi idag när jag åkte förbi kyrkan där alla skrek "för vi har tagit studenten", Den känslan glömer man aldrig, aldrig mer skola (; Tänk att jag snart har jobbat ett år också, helt sjukt. Jobb tills den 31 dec. Vad händer sen? Frågan jag ställer mig typ varje dag, haha. Vi får se vad som händer...


Meeen åh så seega dom är. Men fint folk kommer alltid sent? Hahahaa ;)


Ha en bra kväll och ta det lungt, det ska jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0