Ändrade planer.

Ändrade planer, jag ska på festivalen. Erik & Felicia räddar mig, tack ♥ . Först ska jag förbi hos Sarah och hälsa på alla där. Sen ska jag träffa Erik & Felicia och vara med dom. Det kommer bli trevligt och jag slipper ta hand om fulla människor! ;) Men jag hoppas endå att vi ses fyllesvin ;)


Om tre dagar kommer Frida, jag längtar så mycket. Vi ska ha så himla roligt.
Du gör mig så glad älskling. Jag älskar dig av hela mitt hjärta och lite till.
Finns ingen som är som du, själsfrände


Nä, dags och göra lite vettigt nu innan det börjar dra ihop sig. Vi ses!



Kommentarer
Postat av: Sandraa

Hoppas jag med, har dåligt samvete över att jag inte bjudit dig eftersom jag fått komma till dig men all gick så snabbt å jag han knappt med i svängaran men det kommer fler ggr=D Ses í dimman baby!

2008-06-27 @ 16:42:16
URL: http://brum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0