Rosamoln.nu?

Det var ett bra tag sen jag skrev. Men det har varit fullt upp med fjällenresa, flytta alla saker till lägenheten. Och eftersom skekraft är så himla sega har jag varken fått bredband eller mina tv-kanaler än. Det suger, men jag hoppas att dom kan ta tummen ur arslet så jag får det snart. Lite jobbigt är det faktiskt. Men jag är iaf jättenöjd med min lägenhet och det kommer bli så fin när den är klar, längtar i sinne. Kollade på tappeter igår, jag vill bara göra om allt nuuuuu! Lite jobbigt är det att man måste slipa och fixa väggarna först innan man kan fixa tapeterna. Men sånt är livet. Jag trivs iaf. Det som är lite jobbigt är bara att sova ensam nätterna. Jag är så himla mörkrädd och sen blir det ju inte bättre att Jocke skrämmer upp mig typ varje dag, han ska få ingen, vänta du bara (; .

Sitter på jobbet nu. Hur tråkigt som helst, vill bara sluta, hem och sova. Jag har inget att göra och det känns värdelöst att sitta här. Dessutom känns det som om jag har feber och mitt huved känns som sprängdeg och min kropp orkar knappt stå. Ikväll ska det bli en tidig kväll. Ska äta middag med Jocke iaf. Slutar klockan 17.00 idag. Men jag funderar på att fara vid lunch, för jag pallar fan inte det hära, its sucks.

Jag vill vara kär och ha fjärilar i magen och sväva på rosa moln.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0