Vars är våren?

Detta väder är inte ens lite kul. Jag vill ha vår nu. Jag vill ha sol, vämre, äta glass och kunna gå i tajts utan att frysa. Och påtal om vår så undrar jag när jag ska ta ut semester? Alla mina vänner kommer ju att jobba/sommarjobba, så jag kan inte anpassa mig efter det. Jag som ville göra så mycket i sommar, men det löser sig nog trots allt. Frida kommer i sommar, underbart mysigt, bäst & underbart! Jag längtar! ♥

Sitter ensam på jobbet, alla andra har  farigt. Så funderar också på att gå, måste in på ica och handla sen hem och laga mat. Sen kommer Marie på besök ikväll :) Det ska verkligen bli trevligt. Var så länge sen!


Allt löser sig, allt fixar sig. Jag klarar det.

image126

Kommentarer
Postat av: frida

du kommer klara det, jag vet.

2008-04-11 @ 14:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0