Rädsla och framtiden?

Har ni någon rädsla? Det har jag. Och när jag tänker efter så har jag egentligen massor. Men det är speciellt en jag skulle göra vad som helst för att bli av med. Den förföljer mig varje dag, varje sekund, varje minut. Den släpper aldrig taget och jag vet inte hur jag ska få den att försvinna. Terapi? Försöka bota själv? Jag vet inte. Vissa vet vad jag pratar om, andra inte. Men ni som vet, tack för att ni alltid stöttar, jag älskar er ♥

Idag har jag suttit och småläst lite om eget företagande. Jag gjorde även ett test, det såg rätt så bra ut och jag vart nöjd. Jag måste starta ett eget företag, jag vill så gärna. JAG SKA! Frågan är bara när? Jag vill göra så himla mycket i mitt liv. Och Janna frågade mig här omdan " Mican, ska du fortsätta att jobba här om jag inte kommer tillbaka" Jag kollade på henne, log lite och sa " Jag vet inte, jag vill ju resa, plugga så jag har gjort bort det  och sen vill jag göra så mycket annat i mitt liv"

Jag får se hur allt slutar. Det var allt för mig idag.

image127

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE,blogg.se

du talar lite i gåtor för mig, men jag antar att du inte har lust att läman ut för mycket av dig sjlv i en allmän blogg.

2008-04-10 @ 16:49:33
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0