Klarar jag det här?

I helgen har det inte hänt så överdrivet mycket. I fredags var jag med Löva, Kim, Malin & Robin. Vi såg film som vanligt. Sem på lördag var jag med Felicia & Erik ett tag sen for jag till pappa & sara och åt middag, sen kom löva och hämtade mig och vi for till fällfors. Jag, Linus och Jocke såg film sen for vi till Piteå 00.30 och kom hem där vid 04.00. Sen sovde jag hos Jocke. Och när jag för en gångs skull kände att jag kunde sova så var det klart att Jocke skulle prata med mig så jag somande där vid 05.30 och steg upp 10.00, 3½ sömn, mums. Igår kom Frida och Sandra på besök, det var mysigt.

Jag sitter på jobbet och funderar ännu en gång om jag klarar av det här. Jag vet att det inte värkar som om jag gör mycket, men grejen är den att det är så mycket att göra att jag blir så stressad så jag blir passiv ist. Och när jag stressar så äter jag inte bra och eftersom jag inte hinner äta blir jag på dåligt humör. Dessutom så har jag inte tränat på hur länge som helst nu för att jobbet har börjat tagit över igen. Jag som var så taggad på träna. Jag hatar när saker rinner ut i sanden. Jag måste ta tag i träningen så fort det blir lite lugnare på jobbet.

Jag är verkligen en expert på att trassla ihop saker för mig själv. Jag vet inte hur jag gör det, men jag lyckas alltid. Och jag blir bara mer och mer förbannad ju mer jag tänker på det. Jag tror själva grunden till mitt ihoptrasslande har med att jag är en som överanalyserar allt jämt, hela tiden. Jag måste söka hjälp för detta, typ.  Jag förstår eller inte grunden i det hela eller. Kan möjligtvis vara BF(alltså barn & Fritid) som gjorde detta, eftersom på alla arbeten vi skulle göra så skulle vi alltid analysera. Jag har drabbas av BFsyndromet!? Så nu sitter jag i trasslet och jag vet inte hur jag ska lyckas trassla ut alla dessa knutar. Men det löser sig alltid. Fast jag funderar hur fan på hur jag ska lösa detta på ett snyggt och smidigt sätt.

Jag har suttit och funderat på vad mina framtida barn ska heta. Jag har kommit fram till dessa namn. Li, Zackarias, Wilma, Didrik och Ina. Fast jag vill nog inte ha fem barn, jag vill ha två eller tre. Men man måste ju ha några namn så man kan välja.  Jag vill iaf  vara en ung mamma. Jag vill egentligen ha barn nu(!), så jag är tjugo när jag får barnet. Fast det är nog inte så bra att jag skaffar barn just nu eftersom jag ska göra så himla mycket innan.

Jag ska hinna resa, starta eget företag osv. Någon som vill följa och resa i början av vindern -09 eller starta ett eget företag med mig. Isf är det bara att medela mig. Jag är på till tuuuuuuuuuuusen, jag vill verkligen hur mycket som helst. Ni har mitt nummer, ring, ring, ring!


I veckan är det full rulle.
Idag: Jobba till 21.
Tisdag: Jobba & teateruppvisning.
Onsdag: Jobba, Fika med Matilda och kankse träffa Marie.
Torsdag: Jobba & teateravslutning.
Fredag: Jobba, fara till IKEA, teori med pappa & sen vara med Hilda
Lördag: Fira Robin.
Söndag: Jobba.
Sen ska jag vara med carro någon dag också.


image125image124

Soulmate                                                                                Bästa vän


Kommentarer
Postat av: stina

det kallas duktiga flickan syndromet, många är drabbade! man ska alltid vara bäst på allt, vara snyggast, smartast, roligast,smalast,göra allt och smatidigt göra alla nöjda. ibland går det över med åldern ;)

2008-04-08 @ 15:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0