Jag vet inget.

Jag vet inte om jag vill, eller så är det bara för att jag är så jävla feg. Jag hatar när hjärtat säger en sak och hjärnan en annan. Jag hatar att jag jämt ska överanalysera allt och alltid tänka flera steg i förväg. Okej, ibland är det väldigt bra att göra det, men inte i detta tillfälle. Jag är så jävla less på detta eviga fram och tillbaka och det värsta av allt är att jag inte kan skylla på någon annan än mig själv, det suger. Känns så mycket lättare när man kan skylla allt på någon annan för en stund. Men så är det inte i detta fall.

Suttit i möte idag från 9.00-15.30. Och endå hann jag och terese allt vad vi skulle göra. Ojoj, fullt upp nu hur länge som helst. På ett sätt är det så skönt att jämt ha saker att göra och ibland är det förjävligt. Just nu vet jag inte vad jag tycker. Bådeoch tror jag.

Deklerationen har kommit, jag blev mycket glad.
Fick tillbaka 7120 kr, allt det ska till utlandskontot.
Någon som vill följa?
image93

Jobba till halv sju,
sen handla lite och sedan hem och vara med Linus.
Men nu är det dags att återgå till jobbet. Vi ses. Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0