I just love life today.

Jag älskar när livet är såhär.
När man har massa energi.
Jag blir så lycklig.

image132


Jag är dunderpeppad till imorn och allt är redan klart. Först ska jag fara och hälsa på Malin och ge henne en present, sen ska jag cykkla till stan och möta Tina och vi ska hem till mig. Sen kommer Carro & Jessica. Så det blir den svarta skjortklänningen, silversmycken, rödguld sminkning som Carro ska göra. Sen kommer sällskapet vara toppen. Kan inte klaga. Jag njuter. Jag hoppas att ni får en llika bra kväll imorn som jag ska ha. Min kommer vara toppen. Ni kan ju alltid höra av er om ni har tråkigt så ska jag liva upp stämmningen för er (;

Tur att jag har lärt mig " Man ska alltid ge människor en andra chans "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0