Fullt upp.

Sekunder, minuter, timmar, månder, år. Var det inte igår jag lärde mig gå? Lärde mig säga dom första orden? Tiden går så oerhört snappt och jag förstår inte hur man ska hinna med sitt eget liv, allt man ska hinna lära sig och förstå? Hinner man det på ett liv? Så många frågor, så lite svar.

Fullt upp, jag lever efter min kalander nu, skulle jag tappa bort den skulle livet rasa.

V 16
Onsdag

Stiga upp 05.00
10.00-20.00 - Kurs
20.00 - Träffa Frida ♥
Torsdag
20.00 hem från stholm.
Fredag
09.45 träffa Mia och kolla på utlandsresor., 
12.00 Terese och vi ska planera klart lägret.
15.00 Tina
19.00-02. Jobba kväll.
Lördag
- Nylle 18, så då ska vi fira han.
Söndag
-Marie.

V 17
Måndag
- Värva
Tisdag
- Värva
Onsdag
- Värva
Torsdag
- Värva
Fredag
-
Värva
Lördag
ÖPPEN FÖR FÖRSLAG
Söndag
ÖPPEN FÖR FÖRSLAG

V 18
Måndag
08.00 - Brännan, värva.
09.00 - Brännan föreläsa
Tisdag
Jobba med festivalen
Onsdag
Jobba 4 h.
Sen valborgsmässoafton.
Torsdag
LEDIG
Fredag
UmeåFestivalen
Lördag
UmeåFestivalen
Söndag
UmeåFestivalen

V 19
Måndag
Jobba
18.30 - administrationsträff
Tisdag
Kurs GBG
Onsdag
Kurs GBG
Torsdag
Kurs GBG
Fredag
Vårmässan
Lördag
Vårmässan
Söndag
Förhoppningsvis slippa vårmässan!

V20
Måndag
Jobb
Tisdag
Jobb
Onsdag
Jobb
09.00-13.00 Administrationsträff
Torsdag
Jobba
Fredag
MEGA HELG
Lördag
MEGA HELG
Söndag
MEGA HELG

V21
Måndag
Jobb
Tisdag
Jobb
Onsdag
10.00 - Personalmöte.
13.00 - Överläggning
Torsdag
Jobb
Fredag
Jobb
Lördag
Uppvisning Nordanå
Söndag
LEDIG

I övrigt vill jag tillägga att dom som inte säger att jag har ett slött jobb kan ju kolla en gång till.

Dags att återgå till jobbet nu. Ching


JAG VILL ÅKA NUU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0