En vanlig torsdag.

Hej allesammans!

Har inte skrivet på ett tag, har inte haft energi till det och inte tid eller. Iaf så har det inte hänt så överdrivet mycket. Jobbat och varigt med kompisar i veckan och sen har jag dragit på mig en förkyldning också. Idag jobb och sedan vara med Linus.

Jag längtar tills min älskade Malin blir frisk! Stackarn, har ju varigt sjukt hur länge som helst, typ två veckor. Lider och saknar dig hun ♥


Varför kan jag inte lära mig? Varför gör jag samma misstag igen? Jag borde ha lärt mig efter allt som hänt. Men icket. Jag ångrar att jag inte tog chansen när jag hade den färut. Lite sent att ångra sig nu..

image126image124

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0