Det är mitt liv.

Vilken känsla,  solen skiner! Jag sitter på jobbet nu och har jobbat en stund. Snart kommer Tina, vi ska gå på stan ett tag och sedan ska vi hem till mig fixa oss och sedan till fäll och fira Robin, han fylde 20 i lördags. Jag är halv pepp, men kommer nog bli mer peppad när Tina kommer och när Malin kommer för att hämta upp oss.

Ojoj, jag gruvar mig inför imorn som bara den. Hur i helvette ska man kunna säga någont sådant på ett bra sätt och hur ska man kunna kolla människan i ögonen igen? Hur ska man kunna gå med ett rent samvete? Jag får helt enkelt stänga av alla känslor och koppla bort allt ett tag.

Jag är så jävla less. Dags för förändring. Jag kommer inte bry mig om vad någon säger. Jag är så jävla less på vad alla tycker och tänker. Det här är mitt liv och jag bestämmer. Jag ska göra vad jag vill utan att ens bry mig om vad ni tänker eller säger. Jag ska aldrig ta någon skit från er mer. ALDRIG. Ni är så jävla patetiska när ni försöker klanka ner på andra bara för att ni själva har så dålig självkänsla och självförtroende.

image125
FINNS INGEN SOM DU SOULMATE! DU ÄR BÄST OCH JAG SAKNAR DIG I SINNE! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0