You drive me crazy 'cause you could be the one

You drive me crazy 'cause you could be the one
My mister Right
I don't know what you've done
With my mind, with my heart

Varför är det dig jag ser när jag känner mig ensam?
Varför är det dig jag vill ha brevid mig när jag ska sova?
Varför är det dig jag vill höra komentarer från?
Varför är det dig jag litar på?
Varför blev allt såhär?

Jag är helt slut, även fast jag var på jobbet klockan elva idag. Men det är nog rätt krävande att dansa i två timmar med cirka sådära 18 barn i andra gruppen. Men är man en ledare så är man, haha. Dom är endå så  underbart söta så man bara vill äta upp dom, puss. Slutade idag klockan 20.00, under denna tid hann jag även prata med Frida i femtio minuter, hoppas inte min chef upptäcker det, för de kan inte ha varigt billigt. Men man kan ju inte bara sluta prata när någon är ledsen och vi har massor av saker att berätta? I värsta fall får jag väl betala lite, men det är det värt. Vad gör man inte för en underbar vän?


Längtar som en tok till lördag, ska bli så himla roligt. peeeeeeeeeeeeeepa till tusen! Kan inte bli bättre, en hel dag med bara shoppa och sen en bra underhållning på kvällen med en av sina bästa vänner? Det tackar man inte nej till, det vill jag lova.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0