Vilken underbar helg.

Ja, jag säger då det. Underbart, underbart, underbart! Igår kom Josse och hämtade mig vid kvarti nio och vi begav oss mot Luleå, vi stannade ett tag i Piteå för att kolla där i stan, och vi köpte lite smågrejs. Sen när vi skulle börja köra mot Luleå igen så ska man ju köra mot happaranda, och där står skylten "happaranda" så vi svänger in på vägen, men efter ett kort tag säger josse "Mican, varför är det jättemycket skog och liten väg?" Ja, då upptäcker vi att vi har kört in på en cykelväg, jag vill lova att vi skrattade ett bra tag innan vi kunde vända och köra vidare, haha. Så tillslut kommer vi till Luleå, vi shoppar lite och sen ska vi hitta vägen till mina kusiner, vilket inte var det lättaste, men efter många om och men så hittade vi det. Vara bara att göra sig i ordning för att sedan fara till CoopArena. Där fick vi mat, skaldjur. Så där satt jag & Josse som frågetecken, hur fan ska man skala alla dessa skaldjur, vi satt där och skrattade lite för oss själva när vi insåg att detta inte gick nå vidare alls, så vi går ut, kör till max och äter där, vi fortsätter att skratta eftersom det hela är jävligt komiskt, sen tillbaka till cooparena där vi får efterätt, det var mums. Sen börjar underhållningen och jag kan säga att jag njöööööööööööööt. Bara killar som serverade en och sen bara killarscen! Dom dansade, sjöng, klädde av sig, och jag vill lova att 1500 tjejer kan leva om när killar klär av sig, haha. Fan så alla skrek, jag & josse med. GE MIG GE MIG GE MIG! Alltså, måste bara få skriva att det fanns en kille där som jag gärna skulle ha huggit tänderna i, han kunde breakdance, funk & hiphop, han hade en kropp som heter duga och han såg gode bra ut. Okej, förlåt min utseende fixering just nu, men helt sjukt fräch var han iaf. Men klockan tickade iväg och kvällen led mot sitt slut. Så vi for till mina kusiner och sovde sen bar det hem idag. Vi körde lite fel men tillslut hittade hem, haha. Detta är verkligen en upplevesle jag sent kommer att glömma. Har haft otroligt roligt och skrattat i sinne. Tack Josse för underbart sällskap!


Här är bara några av alla bilder :}




Alltså, jag mår så bra just nu. Livsenergi till tusen.


Nu ska jag vara duktig och rensa lite i mitt rum, sen ska jag bara ta det lungt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0