Vilken jävla dag.

Stressigt på jobbet och sen började teatern, ja då är det såklart två tjejer som börjar tjafsa emot om att dom inte vill ha en roll, så då tog det 40 minuter att fixa det. Sen jobbade jag över en timma för att få bort massa saker. Duktig som jag är. Sen vid sju tiden så tänkte jag cykla hem, nä, då är cykeln stulen. Så de var bara börja traska hem då, från stan till mobacken. Var inte det mest posetiva som kunde hända idag. Jag blir så arg och irriterad. Så imorn blir det att gå eller ta bussen. Vi ser vad som händer och vad jag orkar när jag vaknar upp. Imorn ska jag även  operera käften. Jättekul, värdens tanläkarskräck. Åh, vill bara just nu. Sen efter operationen får jag inte anstränga mig. Det är ju verkligen toppen när jag har ett jobb att sköta. fyfan. ärch jag ska dansa endå!

Nä, hoppas på att dom dagarna blir bättre snart då.

Igår läste jag massa brev som jag har fått genom livet. Jag vill lova att tårar rann, läste mins i trettio minuter. Alla brev från Frida, från syster, ett brev till dig som jag ännu inte har gett dig, osv. Men det var härligt att få ut lite känslor iaf.

Tack syster för sms:et. Verkligen.
Du betyder så himla mycket.





GODNATT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0