Time is ticking away.

Klockan tickar iväg och det är nog snart dags att gå och lägga mig. Jag har en sängkamrat idag igen, nämligen min systers hund. Han älskar min säng tror jag, fast det gör ju alla, haha. Men skämt och sido. Jobbet har rullat på bra och jag slutade klockan 18.00, sen var jag med Jack, Löva, Tim & Malin. Var tänkt att jag och Malin skulle fara på bio och se "På smällen" Men det blev inte, för Malin är så himla lat ibland ;) . Men viska ta det en annan dag istället.

Jag längtar så himla mycket tills lördag! Jag & Josse ska till Luleå, på ladysnigt. Först gå på stan och handla massa saker, sen bara njuuuuta. (www.ladysnights.se) Peppaaaaaaaaaaaa! Ska bli bäst, sen ska vi bo hos mina kusiner, gratis boende = Gratis är bra!

Jobbar kväll hela veckan. Fast det känns bra att grupperna börjar om,  äntligen. Åh, mina söta små dansbarn, bäst,bäst,bäääst! <3

I övrigt har jag inte så mycket att säga. Vi får se hur allt slutar.

Dont hate the player, hate the game.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0