Sjätte gången en mardröm spökar i mitt huved.

Detta är nu sjätte gången jag drömmer en mardröm på loppet av ca 8 dagar. Jag drömmer alltid att jag blir jagad eller förföljd. Jag hatar det. Imorse vakande jag tillochmed av att jag grät.

Jag drömde att det kom en äldre kar i trettioårs åldern och skulle taffsa på mig och den som jag nu var med ( kommer inte ihåg ) Jag bara stog och skrek att han skulle gå därifrån men han vägrade, sen kom han in i huset, jag hotade då med att ringa polisen. Då sa han " du skulle bara våga " Då tog jag upp telefonen och ringde, samtidigt som jag sparkade och skrek. Tillslut kom jag fram till polisen telfonsvarare " hej, du har kommit till polisen. Du står nu i kö, nummer trettio " Jag fortsatte och skrek mednas jag väntade, tillsut kom jag fram till polisen, men då hade dom ingen bil som kunde köra till mig, för alla var upptagna. Så då fick jag ännu mer panik!

Obehagligt som tusan är det. Nu känns det bara som om jag vill vara vaken så länge som möjligt för att inte drömma. Fortsätter det här så måste jag hitta något som gör att jag får slut på detta. Och nog vet jag vars det sitter, egentligen.

Snart slutar min lunchrast och då ska jag fixa lite pjäser och andra smågerjs.

Har suttit och kollat på lite kläder som jag vill ha, kan någon ge mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0