Med ett leende på läpparna.

Här sitter jag med ett leende på läpparna, har haft det sen jag vaknade imorse. Jag vet inte varför, allt har som bara gått bra idag och det känns så otroligt bra. Känns som om jag dansar på rosamoln just nu. Know that feeling? Jag hoppas att känslan fortsätter, men det borde den göra. Om jag vill har jag sovmorgon till klockan elva imorn, sen börjar mina dansgrupper om imorn. Perfekt, längtar så mycket att jag saknar ord. Dom är oslagbara! Sen kan man ju inte sluta peppa till lördag eller. Jag & Josse ska ha så himla roligt, ja, jag saknar även ord till det. Sen hoppas jag på en bra fredagkväll också. Ska vara med dom vanliga och vi ska käka hos Löva, sen ska vi tydligen till vithatten, ännu en gång? Hur fan ska man våga? Sist vi var där så började det ju rinna tårar, patetiskt? Kalla det vad ni vill, men jag är rätt så mörkrädd. På tal om att vara mörkrädd så är det ganska sjukt att jag vill ha mörkt i mitt rum när jag ska sova, haha. Ibland är jag verkligen en tallang.


Ikväll har jag jobbat till halv sju. Sen var jag med Hilda, vi såg IDOL, och jag tror jag vart kär i en kille där, sjukt söt + att han kunde spela gittar + att han kunde sjunga. GEMIG nuuuuuuuu. Killar som kan spela gittar och sjunga, ja, inte behöver jag förklara mer? Ni fattar nog vad jag menar.

Nä gott folk. Dags att försöka varva ner och sova lite grann nu? En ny dag imorn med nya möjligheter. Vi ses. Puss.


Du är värdens finaste,
jag
älskar dig hjärtat.
Det finns ingen som du,
du är oslagbar.

 


Kommentarer
Postat av: emmzy

ja absolut kan jag göra det. Du får komma med önskemål alltså vilka färger, text och bild du vill ha, sedan utformar jag den och har som krav att du har min banner på din sida med texten: "designad av".. så är du fortfarande intresserad, så gör jag det gärna!

2007-09-05 @ 18:11:52
URL: http://emmzy.blogg.se
Postat av: Malin

<3

2011-01-27 @ 18:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0