Jag behöver en Frida just nu.

Dessa envisa drömar. Inatt han jag drömma om att jag blev jagad, att jag hoppade från ett hopptorn på sju meter, där själva djupet var ca trettio meter. Så när man skulle upp till ytan så kämpade man för att hålla andan. I verkligeheten skulle jag aldrig ha gjort det eftersom jag är så fruktansvärt höjdrädd. Sen drömde jag två drömmar till men kommer inte ihåg vad dom handlade om, bara att dom var konstiga. Så fyra olika drömmar på en natt. Bra mican, det vill säga att jag har vaknat konsant inatt och sovigt dåigt. Men trots det så steg jag upp halv tio när jag insåg att jag inte skulle få någon mer sömn. Har hunnit sett två filmer, sen pratat med Malin & Jocke. Så ska snart hoppa in i duchen, göra mig i ordning, hinna äta middag och sen bege mig till Jocke & Linus. Sen vid åtta så far vi till Löva. Jag hoppas på att det blir en toppen kväll, men det borde det blir. Jag menar, vara med sina vänner som man tycker om sen massa andra människor. Jo, nog trivs jag bland sånt alltid. Så kvällen blir nog toppen, bara jag slipper ta hand om någon, för det orkar jag inte med, tralalallallaaa.

Jag behöver  verkligen Frida just nu,
så hon kan se till att det händet något.
Hon är nog den enda som kan få mig att göra något åt detta.



image28
VILL HA!


Kommentarer
Postat av: sandra

förlåt för att jag förstörde stämmningen :/

2007-09-15 @ 19:47:38
URL: http://brum.blogg.se
Postat av: FRIDA

så söt du är. jag behöver dig med. du förstår mig! <3

2007-09-16 @ 16:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0