Hard times come easy.

image9
Nu peppar vi stort inför helgen. Var länge sen jag verkligen längtade till något. Åhh, pepp!


Alltså, vilken dag på jobbet. Haha, jag och Lisa kommer nu förtiden att vara döda på torsdagar så ni vet, tjugofyra barn ska vi ta hand om, aktivera och bry oss om, jag säger bara go for it, haha. Men vi klarar allt jag & Lisa, för vi är så himla bääääst. Hell yeaah. Slutade ikväll 19.30, sen hem och så såg jag idol, jag & mamma höll på dö av skratt alltså, hur kan människor tro att dom är bra när dom låter som en stucken gris? Patetiskt, fast roande för oss andra, så forsätt skämma ut er gått folk, det tycker vi om.

Nu tickar klockan iväg och jag borde krypa till sängs, hoppas på att jag inte vaknar upp med tårar, det gjorde jag inatt. Urch, drömde om värsta knarksaken, sen hade jag & Thea plötsligt fått en till syster, vi ha hamnade i bråk med varandra. Låter inte så hemskt, men det var verkligen obehagligt, för har inte bråkat med min syster på flera år. Sen drömde mamma inatt att jag gifta mig, alltså hon spårar, haha. Så om jag nu ska komma ihåg vad jag drömmer så låt mig drömma något roligt, som man kan skratta åt istället.

Starkare än någonsin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0