En möjlighet att uppnå allt du någonsin drömt om,


"Om du fick en chans,
en möjlighet att uppnå allt du någonsin drömt om,
skulle du ta chansen? Eller skulle du låta den passera?"

Svaret på den frågan är enkel, självklart skulle jag ta chansen. Men varför gör jag inte det nu? Varför låter jag allt passera förbi mig? Ibland undrar jag serjöst om det bor någon annan inom mig, som börjar styra mot min vilja? Man tar alltid val här i livet, och jag vet att om jag inte gör något åt detta val så kommer jag att ångra mig grymt mycket, förmodligen hela livet. Det är väl inte så jag vill ha det?

I övrigt så leker livet på bra. Allt rullar på som det ska och jag kan som inte klaga på något, förutom mig själv. Men så är det här i livet. Ens värsta fiende är en själv. Men trots motgångar och konflikter mot sig själv så blir allt bättre med tiden.


Veckan är inte så överdrivet planerad.
Tis: Jobb, kanske Ida.
Ons: Jobb.
Tor: Jobb
Fre: Jobb, sen fira löva.
Lör: Jobba, sen kankse gänget.
Sön: ?????!!!!!!!!!!!!??????

Så jag borde ...................... typ plugga lite teori och sånt nu när jag har tid. Men jag orkar inte. Jag vet, måste skärpa mig NU, omedelbart, annars får jag aldrig det dära körkortet. Jasi. Tur att man har snälla vänner iaf, haha.

Nu ska jag försöka hitta på ngt vettigt.


Ny frisyr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0