En helg med jobb och mycket skratt.

Jobbat i helgen i munkviken, grundledarutbildning. Det var mest 13-16 åringar, sen 2 äldre och så jag förståss. Totalt var vi 23 stycken om jag inte kommer ihåg fel. Helt otroligt om dom har förstått något av det jag har sagt, kändes mest som jag babblade på om allt utom det jag skulle prata om? Men enligt utvärderingen så tyckte dom att det var helt toppen och att det hade varigt väldigt roligt. Så lite har jag väl lyckas?. Iaf så har vi haft det väldigt roligt, skärsklit igår kväll när jag var med Frida & Jennie, puss på dom! "Har den här bananen ingen snabel?" Citerat av Jennie. Jag lovar att jag höll på dö av skratt, så klockrent. Det var länge sen jag har skrattat så mycket som just igår kväll. Råmysigt, åhh mys, mys, mys! Vi grillade, sen gick vi ner till hällarna på kvällen och satt och pratade och kollade ut över vattnet, månen lös och det var jättemysigt.


Har just tagit mig ett bad, hur skönt som helst. Sitter med ansiktsmask nu, men ska tvättta bort den snart och lägga mig och se lite tv och ringa Frida, sen blir det att sova. Typiskt är bara att jag känner att jag håller på bli förkyld, ont i halsen och snuvig. Känns inte bra. I övrigt så längtar jag så mycket tills jag & Malin ska till Turkiet.



Kommentarer
Postat av: Lisa

hej mican :)
tack för i helgen :)du är bra! :)

2007-09-24 @ 09:36:14
URL: http://lisalisans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0