Drömar och beslutångest.

image34

Eftersom jag har drömt jobbiga och obehagliga drömar flera nätter idag så tänkte jag inleda med den dröm jag hade inatt. Jag drömde att jag fick en hamster av mamma & Håkan, fast själva hastern var brun/svart och kunde dra ut sig själv så den blev typ en halv meter. Sen hade den en konstig förmåga att ta sig ut ur buren och sätta sig på burens tak. Alltså nu spårar mina drömar en aning? Jag menar, vad ska detta betyda? Men, bättre att drömma om utdragna hamstar än att jag ska vakna upp i panik och gråt.

Åter till vardagen då. Är totalt helt slut så imorn ska jag vara ledig, Anki  tvingade mig nästan till att ta ledigt imorn, då vill jag påstå att när någon annan säger till mig att ta ledig, då måste jag verkligen se slut ut. För ingen har sagt det till mig förut iaf. Menmen. Skönt med en ledig dag imorgon och sova länge, sen se en film tror jag och sedan fixa mig i ordning och fara till Jocke & Linus, sen fara till Löva och vara där med massa folk. Sen upp och jobba på lördag. Tur att jag börjar 13.00 så jag får sova ut den dagen också. Sen får vi se vad som händer på lördag kväll. Blir malin troligtvis. Sen söndag har jag inte eller planerat. Ovanligt, nästan en hel helg utan att ha planerat, ovanligt och lite stressande. Men vi får se vad som händer allt mest då. Spännande?

Nu går det många tankar om jag ska skriva ihop ett CV så jag kankse har en möjlighet att fara till Tanzania och jobba där. Jag vill verkligen jättejättejätte mycket. Men frågan är då om jag är tillräckligt bra på att skriva för att dom ska bli intreserad av just mitt cv. Jag undrar jag. Hm, vi får se hur det blir. Men det är ju som värdens chans, får allt gratis sen får jag hjälpa till med något jag verkligen vill. Åh, jag hatar att ha beslutångest. Men jag kan ju iallafall skriva sen ser jag vad som händer (?), för då har jag iallfall försökt. Annars kommer jag nog att ångra mig resten av livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0