Det är förkylda tider nu.

Känns som om jag har snor i hela hjärnan, jag har typ ingen röst kvar, mitt huved känns tungt, jag har ont i nacken och hela kroppen, vi skulle kunna sammanfatta det som. JAG HATAR ATT VARA FÖRKYLD, kort och gott. Imorgon jobbar jag till 21.30. Inte överdrivet peppad. Men det får gå. Först två dansgrupper, sen teater, och sen ledarshow.

Om jag inte säger nej snart, kommer jag att gå i väggen. 18 år och går i väggen, det tycker inte jag låter något bra. Saken är bara den att det är så svårt att säga nej. Jobbar så mycket att jag inte hinner vara med mina vänner, och det suger. Jag saknar dom. Far till stholm på fredag och kommer hem nästa söndag. Det suger också, det bästa är iaf att jag får träffa Frida ♥ , underbart.

Sovgott, för det ska jag iaf. Ska försöka att inte drömma om att jag brottas med björnar som jag gjorde inatt. Haha.

image48
Jag vill vara som vågorna, våga.


Kommentarer
Postat av: agge

Munkviken

2007-11-08 @ 20:40:38
Postat av: agge

Munkviken

2007-11-08 @ 20:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0