Dessa söndagar.

Jag hatar verkligen söndagar jättemycket. Man har aldrig något att göra och man blir tokig. Så nu ska jag typ göra något åt det tror jag? Jag ska börja skriva mitt cv till Tanzania (insider information har sagt att det inte är några som har sökt än :O) och hoppas på att det duger. Jag menar, vad har jag att förlora? Jag har ingen lägnhet som står och tar pengar, jag har ingen pojkvän som jag behöver ge med kärlek, jag har mina vänner som jag vet står kvar, så jag har ju inget att förlora på det. Jag ska skriva ett bra cv och jag ska till Tanzania! Frågan är bara hur det blir med jobbet ;S , men det får jag ta då isf. Så skriva cv till Tanzania, städa rummet, plugga teori, ringa telefonsamtal och ut och gå är det jag ska göra idag. Frågan är bara vad som kommer att bli av!?

Men inatt drömde jag då ingen mardröm, eller det kankse jag gjorde men kommer inte ihåg som tur är. För igår såg jag massa obehagliga filmer så jag tänkte bara att nu är det kört. Men ibland ska man ju ha tur också.

Ikväll ska jag vara med Malin & Jack iaf. Vi ska se en film som man typ dör av skratt av, eller jag kommer det medans malin och jack kommer dö för att dom kommer tycka den är så pinsam, haha.

Nä, nu är det dags att börja dagen. Kankse ska äta lite frukost till att börja med?


Vi ses.




image35
Ta mig tillbaka, nu genast.


Kommentarer
Postat av: sandra

vilken ska ni se? =)

2007-09-16 @ 13:52:09
URL: http://brum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0