Bara en vanlig dag.

Idag har det väl inte hänt något överdrivet intresant, eller föresten, Simon ringde. Hur härligt som helst att prata med honom. Han bor ju i Norge nu. Saknar honom. I övrigt har som allt rullat på idag. Imorgon blir det att börja vid tolv,  Men blir att kliva upp vid tio, vilken sovmorgon, jag längtar! Ska packa, ducha och så. Sen till jobbet. Sen vid sexton och tjugo går bussen mot munkviken där jag ska hålla i en grundledarubildning för tjugofem stycken nya ledare. Jag längtar. Åh, jag trivs verkligen så himla bra med mitt jobb. Puss på jobbet och dom som gör mitt jobb till ett bra jobb.

BOKA UTLANDSRESA IMORGON, förhoppnignsvis. puss på den med.


Just idag har jag inget mer att tilläga, förutom att det blev inget sökande till Tanzania.
Nu ska jag försöka sova en timma, sen ringer jocke vid tjugofyra inatt.


Ha en bra helg och bara slå en signal om ni vill ;*


PUSS

image43



Kommentarer
Postat av: sandra

Varför blir de inget Tanzania? :O

2007-09-21 @ 21:20:21
URL: http://brum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0