Ännu en dag på ica.

Vilken jävla dag, inget har gått som jag har velat. Fyfan, idag var också en dag när man ville jobba på ica istället. Men nu är de nya tag och det blir bättre. Idag började även teatern om för gymnasiungdomar, lite konstigt kändes det eftersom jag var den som var älst. Hmm, vi får se hur det går. Jag hoppas på det bästa! Men iaf, så vände allt när jag hade spelat teater i 1½ timma, äntligen. Jag älskar teater. Sen ikväll så jag har varigt med Carro, mysigt. Nu ska jag snart krypa till sängs, sen upp imorn, ducha och packa det sista. Far ju som sagt till Stholm & Gbg, blir borta i tio dagar, det vill säga att jag kommer hem den sjunde oktober. Känns lite länge, men det får gå, nu är man vuxen och ska ta ansvar!?

Jag orkar inte tänka på allt det hära.
Kyss mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0