Ropa aldrig hej fören du har kommit över bäcken

"Ropa aldrig hej fören du har kommit över bäcken", det är ett ordspråk som passar väldigt mycket in i min värld vill jag lova. Man ska aldrig ta ut saker i förskott. Skärsklit inte när det gäller glädje. Det jag menar är, igår var allt toppen, idag är det sådär. Ropa aldrig hej fören du har kommit över bäcken! Menmen, det får duga iaf, det kankse blir bättre på måndag. Jag hoppas det. Första gången som jag verkligen tar tag i det här. Nu hoppas jag att det funkar också. Annars vet jag inte vad jag gör.

En posetiv sak var att igår fick jag veta att Josse och hennes kompisar skulle till fjällen, till Tärna. Snacka om lyckorus. Vi är på samma ställe på nyårs, yes! Då blir det snowboardåkning med dom också, perffa.

Sitter på jobbet nu, alla är ute på lunch. Jag sitter här inne, jag orkar inte gå ut. Det är kallt och jag har lite kläder. Jag väntar på att dom kommer tillbaka, då blir det att fixa medlemslistor så att dom är korekta, sen sicka in dom till förbundet. Det lär ta ett bra tag, jag menar det är inte bara ett papper, snarare 50-60 stycken. Så jag har vad jag gör sen. Sen vid fyra kommer Lisa ♥, då ska vi fixa grejer till våran dansgrupp, sen ska jag fixa till teatern och min dangrupp. Fullt upp på eftermiddagen iaf. Varför sitter jag här när jag borde jobba?

När jag lix är på stan blir det att kolla om ps2 har kommit in, jag hoppas. Då ska jag sjunga hela natten, haha. Åh, hoppas jag får dansmatta i födelsedagspresent. Lite jag ska äga alla då, hell yeah.

Jag längtar till fjällen nu, jag vill åka snowboard, känna mig fri, åka offpist, åka i backen, vara med mina vänner och bara njuta av det bästa. Sen är det självklart att jag längtar tills Frida kommer. Som sagt ser det ut att hon kommer den andra Januari, hoppas. Åh, vi ska ha de bäst älskling ♥


Jag har inte så mycket annat att säga. Allt bara snurrar runt och jag vill sova. Har ont i huvedet. Synd att jag slutar klockan åtta ikväll. Men detta är sista veckan jag jobbar så mycket kvällar, det gillar jag.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0