Piteå, sockerkaksbakning och en tidig kväll.

Dagen började med att jag och Mamma for till Piteå, det var mysigt. Vi gick runt och kollade, mamma köpte lite och jag köpte en (till svart) klänning. Jag hatade klänningar förut, nu har jag bara det i min garderob? Lite lustigt är det ju, haha. Sen när jag väl kom hem var det bara att börja med sockerkaksbakning, och det vill jag lova att jag har bakat i sinne, sex stycken. Jag är less på baka nu vill jag lova, haha. Imorn är det uppvisning, jag hoppas att allt sitter nu. Ska snart öva igenom dansen en gång, eller några. Sen packa allt jag ska ha med mig, sen krypa till sängs och se en av mina nya filmer, myspys. Kom och sov med mig? Jag tycker endå det är otroligt att jag inte är med någon på en lördagkväll, kommer inte ihåg sist jag var ensam en lördag. Dags att snart dra mig, ska upp vid 08.00 imorn. Pust.

Det har varigt helt okej dag idag, som tur är. Vi hoppas att det forstätter i denna riktning.

Jag beundrar din styrka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0